Bli medlem i Västerås Tennisklubb
BLI MEDLEM
Varmt välkommen till Vårterminen 2024!

Hej!

Du som läser detta är antagligen intresserad av att börja träna tennis med oss i Västerås Tennisklubb, vilket vi tycker är jätte roligt!

Vill du göra en intresseanmälan till Vårterminen 2024 så kan du nu göra detta i menyn under anmälan Vårterminen 2024. Vill du enbart bli medlem kan du klicka på knappen till höger bli medlem.

Om du har funderingar kring pris, hur strukturen i tennisklubben ser ut, vilka tider vi tränar eller medlemskap finner du all information under Intresseanmälan vårterminen 2024.

Har du frågor kring att börja spela tennis vänligen kontakta oss på kansliet@vasterastk.se så återkommer vi inom kort med information.

Varmt välkommen till Västerås Tennisklubb!

Ingen tennisträning 14-16/3
2024-03-11 08:12

Hej alla

Under dessa datum 14-16/3 (Tors-Lör) är det ingen ordinarie terminsträning för VTKs träningselever pga av tennistävling.

För bortfallen träning under terminen kommer det ges uppsamlingsträning 10-12/6.

Med vänlig hälsning, Jens Nilsson Klubbchef VTK

Sportlov vecka 9
2024-02-21 07:52

Hej alla

Under nästa vecka 9 (26/2-3/3) är det ingen ordinarie terminsträning för VTKs träningselever.

Vi tränare på VTK önskar alla ett bra sportlov.

Med vänlig hälsning, Jens Nilsson Klubbchef VTK

BLI MEDLEM