Medlemsförmåner 2024

Bli medlem:

För dig som enbart vill bli medlem hos VTK utan att vara med i tennisskolan vänligen gå till startsidan och tryck på bli medlem.

Priser:

500 kr per kalenderår för senior över 18 år

250 kr per kalenderår för junior under 18

300 kr per kalenderår för pensionär över 65 år

Är du som barn, ungdom eller vuxen med i Västerås Tennisklubbs träningsverksamhet så ingår nedan medlemsförmåner!

Shop  20% rabatt på alla köp inkl strängning av racket.

Café  10% rabatt på allt i cafeterian.

Medlemskap i Västerås Tennisklubb:

När du har registrerat dig som medlem kan du hämta ditt medlemskort på Västerås Tennisklubbs kansli, är ingen på plats vänligen maila kansliet@vasterastk.se . Inga rabatter erhålls utan uppvisat medlemskort i shop eller café på Bellevue.

Alla kort är numrerade och personliga och får inte användas av annan person. Korten är digitala och avläses i kassan vid betalning.

Rabatterna och förmånerna gäller för dig som kortinnehavare enbart privat spel.

Privatträningar av tredje part eller organiserad gruppträning utan VTK:s godkännande är inte tillåtet.

Godkännande ges av klubbchef/chefstränare.

VTK förbehåller sig rätten att omedelbart återta kortet vid brott mot förmånsreglerna!