Tack till våra sponsorer!

Västerås Tennisklubb vill rikta ett stort tack till våra sponsorer, som valt att synas tillsammans med klubben under 2022!

Kadesjös är ett heltäckande konsultföretag inom bygg-­ och VVS-­projektering. Uppdragen varierar, från bostäder och kontor till komplicerade processbyggnader – både i Sverige och utomlands.
Kvarnvreten Fastighets AB. Vår idé är att långsiktigt äga och förvalta hyresfastigheter – och förvalta dem väl. Företagets bestånd består av ett 20-tal fastigheter, vilka tillsammans rymmer cirka 670 lägenheter. Fastigheterna är i huvudsak belägna i områdena Pettersberg, Markörgatan på Malmaberg och i absoluta centrum av Västerås. Kvarnvreten Fastighets AB äger också ett av Västerås finaste äldreboende, Flodinsgården på Blåsbo med 65 lägenheter.
Sigholm Konsult är en partner för företag inom energibranschen som vill utvecklas för att bli mer hållbara och rustade inför framtiden. Vi erbjuder tjänster inom Projektledning, Verksamhetsutveckling och Optimering & Digitala Lösningar.
Stendals El AB producerar elslutbleck och låsprodukter under varumärket STEP. Samtliga produkter är egna konstruktioner som är skyddade av ett flertal patent. Säkerhet och kvalitet kan vara livsavgörande och är något vi aldrig kompromissar med. Sedan starten i den svenska gruvnäringen och fram till idag arbetar vi därför efter devisen "när det måste fungera".